Best Wedding Fails 2018 | AFV Funniest Videos Compilation | Soshal Network, Social Circle Connection

Best Wedding Fails 2018 | AFV Funniest Videos Compilation

0

Enjoyed the video ladies check these swimsuits out

REGISTER FOR JOIN THE #AFVFAM

Who does not like an amusing Wedding celebration Fail? Directly, I couldn't make it through the first minute of this AFV craziest wedding celebration stops working collection without chuckling! Think of every one of the work that enters into a wedding … currently consider every one of the important things that could go wrong! Bring the bride-to-be/ making your first entrance as newlyweds? Inspect! amusing blossom women? A mobile phone going off during the solution? YEA! Cake stops working? YEA! That and also much more! Anything you picture COULD fail … is possibly has and belongs of this hilarious compensation.

Desire a chance to be on AFV?
POST YOUR VIDEO CLIP CURRENTLY:

Concerning The U.S.A.'s Funniest Home Videos:
AFV is America's lengthiest running funny video television program. We have actually been collecting amusing viral videos because 1989. Here you'll find amusing video clips, viral videos, prank videos, amusing pet videos, funny baby videos, classic videos, and also the very best compilations and also music montages of some of the funniest videos you have actually ever before seen. Check out our various sections to discover some of the very best viral, amusing, videos around.

Connect with AFV Online:
See the AFV WEBSITE:
Like AFV on FACEBOOK:
Comply With AFV on TWITTER:
Comply With AFV on INSTAGRAM:
Follow AFV on MUSICAL.LY: @afvofficial

Share Your Comments

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

48 comments

  1. Posted by Jacob The MusicMaker JTMM, at Reply

    First

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      YEAH YOU ARE!

    • Posted by Jacob The MusicMaker JTMM, at Reply

      Lol thanks plus these all ways cracks me up

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      I’m glad you liked it! What was your fave clip from the comp?

    • Posted by Simon Andraschko, at Reply

      the one with the basketball game

  2. Posted by John Farney, at Reply

    First

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      YEAH YOU ARE!

  3. Posted by Simon Andraschko, at Reply

    1.

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      YEAH YOU ARE!

    • Posted by Simon Andraschko, at Reply

      thanks

  4. Posted by DennSilent Jr, at Reply

    Can I get 7 likes?πŸ˜‡πŸ”₯❀️

    • Posted by Claire Delaney, at Reply

      DennSilent Jr Apparently yes, exactally 7 right now!!!!

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      I was your 10th! YAY!!!

  5. Posted by Cassidy Gabriella, at Reply

    Fourth

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      Thanks for being early! What was your fave part of the comp?

    • Posted by Cassidy Gabriella, at Reply

      America’s Funniest Home Videos Thank you for the heart! I actually enjoyed watching the entire video. It was very funnyπŸ˜‚

  6. Posted by Doug Guynes, at Reply

    5

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      You were one of the first people to see this comp and that is VERY cool!

  7. Posted by Arthur Joseph Curry, at Reply

    Thanks AFV!

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      No, thank YOU Arthur!

  8. Posted by Periodic Firestar, at Reply

    Yay more laughs

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      That’s what we’re here for!

  9. Posted by Josephine Vesey, at Reply

    I dunno

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      Well I dunno either!

  10. Posted by faryal khan, at Reply

    FunnyπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      Sooooo funny!

  11. Posted by michelle moczynski, at Reply

    Funny

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      Nothing funnier than a special day ending in a fail πŸ˜‚

  12. Posted by Hailey Orwell, at Reply

    3:11
    That girl is SOO adorable -3-

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      I know she’s so cute! She’s being so careful haha

  13. Posted by Red Super Saiyan 3, at Reply

    The alarm at the third killed me Cx

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      I KNOW! LOL! Gotta turn your phone off on your wedding day that’s rule #1 lol

  14. Posted by Maria Cornel, at Reply

    failed attempt at the second one

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      I think this is a case of being a little too meticulous lol πŸ˜‚

  15. Posted by Jacob The MusicMaker JTMM, at Reply

    Lol for a wedding

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      All of these weddings would be funny to me!

  16. Posted by Carlos Gomez, at Reply

    hahahaπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  17. Posted by A cute boi, at Reply

    Lol 1:32

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      I love that clip! I think many people feel that way during the ceremony πŸ˜‚

    • Posted by Simon Andraschko, at Reply

      Fortnite???!

  18. Posted by Jacob The MusicMaker JTMM, at Reply

    Joke Time what is the best Pan to cook Sushi with? Type in comments or reply to me Answer will be revealed in a few Hours or more

    • Posted by America's Funniest Home Videos, at Reply

      I LOVE THIS! Can’t wait to see the answer later! πŸ™‚

    • Posted by Hada Belmonte, at Reply

      Idk

    • Posted by Jacob The MusicMaker JTMM, at Reply

      Japan get it

    • Posted by Hada Belmonte, at Reply

      Oh

  19. Posted by Brett Jacquard, at Reply

    Wedding videos are the best on AFV!; along with Practical Jokes.

  20. Posted by Samila Gibanica, at Reply

    Hope this don’t happen to meπŸ˜‚πŸ˜‚